CX 500SE V3 FBL: čo bolo krabici a čo bolo pôvodne v heli.

002_01 - CX500 hlavickaTento článok som začal písať pred vyše rokom a nedokončil. Aj pre mňa je zaujímavé  vidieť, čo bolo pôvodne v krabici 🙂

Vopred upozorňujem, že do tohto vrťasu by som dnes už asi nešiel: rozhodne z krabice to ktovieako nelieta a trvalo mi vyše roka, kým so ho vyladil k mojej prevažne spokojnosti…Kabínu lietam doteraz, aj keď som hneď na začiatku kúpil krajšiu – kdesi dole som dal aj foto – ale z nostalgie som nechal origoš. Bočnice sú uhlík, bez výhrad.

003_01 - CX500 unboxing IILyže a tlmiace gumičky mám doteraz, nohy sa zlomili pri nejakom trochu tvrdšom pristátí. Dnes už mám pekné žlté…

003_02 - CX500 unboxing IIListy boli v kite, kvalita slušná. Tiahlo k vrtuľke by som rád vymenil za uhlíkové. Raz…

003_03 - CX500 unboxing IIDoska cykliky vyzerá dobre, ale chodila trochu tuhšie. Remeň na ocas – ajajaj. Bolo treba vodivo prepojiť zadnú mechaniku, ocasnú trubku a telo heli, inak robila statická elektrina šarapatu. Originál vrtulkové listy sú škaredé, hneď som ich vymenil za žlté. Antirotačný tŕn je plastový, moc nebudil moju dôveru, ale chodí spoľahlivo doteraz.

003_04 - CX500 unboxing IIOcasné plutvičky sú uhlík. V kite je FBL hlava, nelietala zle, ale keďže som chcel od začiatku DFC hlavu, po pár mesiacoch ju vymenil. Načo do kitu pribalili aj pádla,neviem…

003_05 - CX500 unboxing IIVľavo origoš hlavná hriadeľ, vpravo náhradná. Niektoré náhradné diely kupujem dopredu.

003_06 - CX500 unboxing IITreba uznať, že tie žlté 72.5mm listy sú podstatne krajšie ako originál čierne…

003_07 - CX500 unboxing IIAntirotačný tŕn som tiež kúpil dopredu solídnejší – kov & uhlík. Ale dodnes leží v krabici; originál plasťák je spoľahlivý.

003_08 - CX500 unboxing IIA toto je originál kabína a náhradná. Ehm, tá náhradná je Turnigy High-End Fiberglass Canopy for Trex/HK 500E PRO ( t.j. na Trex-500 PRO verziu ), takže by bolo treba dorobiť dva držiaky – to sa mi doteraz nechcelo…

003_09 - CX500 unboxing IINo a pôvodné osadenie:

  • motor Assault 500 Series 1600KV
  • baterky ZIPPY Compact 2700mAh 6S 35C. No, po roku a pol jedna odišla do baterkových večných lovíšť, potvora.
  • ESC je zúfalo predimenzovaný Hobbyking YEP 100A (2~6S) SBEC, celkom už neviem, prečo so ho tak predimenzoval, možno stál vtedy menej ako nejaká 80A verzia 🙁
  • keďže 6A BEC, ktorý je na ESC sa mi nezdal dostatočný, servá ťahá zvlášť Hobbyking YEP 20A HV. Na Innove ťahá spoľahlivo servá cykliky, tuná všetky. Na výstup som dal zopár mF kondíky.
  • prijímač klasicky telemetrický osemkanál FrSky D8R-II PLUS
  • kontrolér osvetlenie je RxE11C vlastnej výroby
  • servá som pôvodne použil Goteck HC2421T HV. Parametrovo vyzerali dobre, neosvedčili sa. Mali veľmi hrubý chod a ani vrtuľka nestíhala. Dnes už sú v krabici 🙁
  • lámacie páčky na servá sú GAUI 208620 217533 X5 X7 Servo Horn. Kupoval som ich tuná, ale nejak ich tam už neviem nájsť. Sú napríklad tuná.
  • dokonca som si kúpil aj prepravný futrál Turnigy 500 Series Helicopter Carrying Bag.

003_10 - CX500 unboxing IIZálet prebehol 19.VII.2016, vrťas lietal.

003_11-cx500-unboxing-iiPokračovanie nabudúce…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tento obsah bol zaradený v Nezaradené, Technika a označkovaný ako , , , . Zálohujte si trvalý odkaz.

Pridaj komentár