Keď niečo funguje, treba to nechať tak a nevŕtať do toho. Ale keď to nefunguje celkom podľa mojich predstáv… treba do toho vŕtať. Alebo inak – spraviť upgrade. A keďže môj najnovší príspevok do rodiny heli sa nesprával celkom podľa očakávania, prišlo aj na vŕŕŕtanie 😉
Nuž – ocas nedržal presne podľa mojich predstáv, stačilo zobrať trocha prudšie za cykliku a už „ustrelil“. Takže:
1, vymenené vrtuľkové servo. Pôvodné TGY306HV evidentne nestíhalo – či už tým, že má napájanie iba 5,5V, alebo tým, že vrtuľkové tiahlo možno nechodí práve najhladšie… Tak, či tak, muselo uvoľniť miesto novému DS501MG.
2, druhá to „schytala“ vrtuľka: objednal som 75mm vrtuľku na ALZRC Devil 380. A … brúsil. Keďže úchyt je robený na širšie gripy, ako má Tarot, chcelo to trocha práce so šmirgľom.
Aby „nedrhla“ o zem, chcelo to prevŕtať diery na „smerovke“:
3, po tretie som menil ovládanie vrtuľky. Ešte veééľmi dávno ma na mojom obľúbenom fóre zaujal upgrade ovládania vrtuľky od petrct . Tie pôvodné linky už nefungovali, ale našiel som to tuná pod názvom CNC Tail Control Arm Assembly With Bearings For TRex 450 V2 PRO SPORT L450115BK. Na heli to vyzerá nejako takto:
4, podľa dobrej rady od Marek_Km na som otočil gripy na vrtuľke, aby sa vrtuľka ovládala na odtokovke, nie na nábežke.
No a to je všetko. Výsledok: juchúúú, ocas super drží.
Treba už len zbaliť heli a baterky a ísť lietať 🙂